تازه های اطلاعات

لوازم جانبی گوشی

لوازم جانبی گوشی موبایل در مشهد

چرا باید لوازم جانبی برای گوشی همراه خود بخریم؟

این روز ها با توجه به این که استفاده از تلفن های همراه هوشمند به طور چشمگیری افزایش یافته است می بینید که استفاده از لوازم جانبی گوشی نیز افزایش یافته است. این لوازم به ما کمک می کند تا بتوانیم از تلفن همراه خود به بهترین روش محافظت کنیم. استفاده از لوازم جانبی ارزان برای گوشی هوشمند نیز می تواند تا حدودی به شما در محافظت از گوشی تان کمک کند. حال اگر قصد دارید علاوه بر مناسب بودن قیمت لوازم کیفیت خوبی نیز داشته باشد ما به شما لوازم جانبی موبایل مشهد را پیشنهاد می کنیم زیرا بهترین محصول ها را با بالا ترین کیفیت در اختیار مشتری های خود قرار می دهند. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

لوازم جانبی گوشی

ضروری ترین لوازم های جانبی تلفن همراه

لوازم جانبی گوشی که بسیار پر استفاده هستند و امروز بین مردم بسیار پر طرفدار شده اند مورد های زیر می باشد:

1 – قلم های گوشی مخصوص موبایل و تبلت: این قلم ها به افزایش عمر و افزایش کارایی تاچ صفحه موبایل کمک می کند و عمر آن را افزایش می دهد. این محصول بر اساس نوع تلفن همراه هوشمند شما تنظیم شده و می توانید از آن بهره ببرد. این محصول از لوازم های پرکاربرد و هم چنین پر طرفدار می باشد.

2 – لوازم جانبی مخصوص گیمینگ موبایل های هوشمند: این محصول بیشتر در بین بچه ها که با تلفن های همراه بازی می کنند کاربرد دارد. این دسته از لوازم ها به شکل دسته های آتاری می باشند و با استفاده از فضای خالی که دارد می تواند تلفن همراه را در آن جا داد و از آن برای بازی های خود استفاده کرد.

3 – انواع هلدر های گوشی و همچنین پایه های نگه دارنده: این دسته از لوازم های جانبی نیز بسیار پر کاربرد هستند و با توجه به شرایط خاص طراحی و تولید شده اند. همانطور که میدانید پایه های نگهدارنده در هنگام رانندگی می توانند بسیار پر کاربرد باشند.

لوازم جانبی گوشی

رایج ترین لوازم جانبی موبایل

در ادامه از دیگر لوازم های جانبی پر کاربرد و مهم می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

  • پاپ سوکت های مخصوص تلفن های همراه
  • باتری های تلفن های همراه
  • هدست هایی که به هدست واقعیت مجازی معروف شده اند و جنبه ی تفریحی دارند و ناگفته نماند که بسیار پر طرفدار نیز هستند.
  • انواع هندزفری ها و هدفون ها و ایرفون ها
  • انواع پاور بانک ها با مارک ها برند های مختلف . پاور بانک ها را همه ی ما می شناسیم و از مهم بودن این نوع از لوازم های جانبی مطلع هستیم. پاور بانک ها به عنوان شارژر های همراه نیز شناخته می شوند.
  • انواع کابل های تبدیل مخصوص تلفن های همراه هوشمند شما
  • قاب ها و یا گارد های تلفن همراه شما، این دسته از وسایل جانبی هم بسیار بسیار پر استفاده هستند و معمولا 99 درصد از افراد این محصول استفاده می کنند. گارد ها از آنجایی که از ضربه دیدن تلفن همراه شما جلوگیری میکنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. حتی می توان گفت جزو پر اهمیت ترین لوازم های جانبی می باشد که حتما باید آن را داشت و یا تهیه کرد. این گارد ها و یا قاب ها در شکل ها و رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده اند. برای مثال یکی از این نوع از قاب ها به صورت کیف هستند معمولا جنس آنها چرمی است..
  • کارت حافظه های مخصوص موبایل های هوشمند و موبایل های معمولی
  • لوازم های جانبی مختص دوربین های تلفن همراه
  • لوازم جانبی های مخصوص به هر نوع گوشی و با برند خاص مثل : لوازم جانبی گوشی با برند بلک بری – لوازم جانبی مخصوص گوشی وان پلاس – لوازم جانبی مخصوص آیفون – لوازم جانبی گوشی های سامسونگ و گوشی های اچ تی سی و گوشی های ال جی گوشی های ایسوس و گوشی های سونی و گوشی های شیائومی و مایکروسافت و هواوی و موتورولا و نوکیا و …

 

  • لوازم جانبی گوشی

تاثیر لوازم جانبی بر بالا رفتن عمر موبایل

به طور کلی با توجه به تنوعی که در تلفن های همراه هوشمند و یا معمولی می توانید مشاهده کنید لوازم جانبی ها نیز تنوع بسیار بالایی دارند. حتی تنوع آن ها روز به روز بیشتر از قبل هم خواهد شد. ممکن است برای همه ی ما این سوال پیش بیاید که استفاده از لوازم های جانبی موبایل چرا این قدر تاکید می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است؟

طبیعت این سوال برای همه ی ما پیش آمده است . در پاسخ به این سوال می توانیم به یک مثال ساده اشاره  کنیم . مثلا  از مهم ترین لوازم جانبی قاب های موبایل هستند خب همانطور که میدانید یکی از دلیل هایی که ما معمولا برای تلفن های همراه خود قالب تهیه می کنیم محافظت کردن از گوشی در برابر ضربه است. اما دلیل های دیگری هم وجود دارد که ما را ملزم به استفاده از این دسته از لوازم جانبی می کند. دلیل دیگر این است که رنگی که در تلفن های همراه شما دیده می شود محدود است و ممکن است مورد پسند شما نباشد. به علاوه می بینید که هر چقدر رنگ تلفن های همراه محدود است تنوع در قاب ها  چه در طراحی و چه در کیفیت متنوع می باشد . بنابراین هر شخص با توجه به سلیقه ی شخصی خود می تواند این نوع لوازم جانبی را تهیه کرده و از آن استفاده کند.

شارژر مهم ترین لوازم جانبی

البته این نکته هم وجود دارد که همه ی لوازم مورد نیاز برای تلفن های همراه محدود به قاب گوشی نمی شوند و همان طور که بالا تر اشاره کردیم انواع لوازم جانبی مناسب برای شرایط خاص وجود دارد. ممکن است کمی بد شانسی بیاوریم و به جای این که گوشی از دستمان بیفتد و گلس و یا گوشی آسیب ببیند باتری آن خراب شود و یا جا شارژری آن به مشکل بر بخورد و یا حتی جای هندزفری ان مشکل پیدا کند . حتی ممکن است که خود شارژر گوشی خراب شود. شارژر ها بسیار اهمیت دارند و معمولا هزینه های بالایی هم دارند. معمولا نیز شارژر هایی که هنگام خرید تلفن همراه در جعبه های آنها قرار دارد شارژر های اصلی گوشی ها هستند و اگر به مشکل بر خوردند خیلی سخت می شود شارژر های اصلی را پیدا کرد. بنابراین برای حل کردن این مشکل هم راه حل هایی وجود دارد و آن استفاده از لوازم های جانبی مخصوص شارژر ها می باشد. محافظ سیم های شارژر یکی از اون دسته از لوازم هایی جانبی است که به این منظور می توان استفاده کرد.همان طور که. حتی این لوازم جانبی علاوه بر این که برای شرایط خاص پیش بینی شده اند برای تلفن های همراه با برند های خاص نیز تولید شده اند. در واقع بیش ترین دلیل که تاکید می شود از لوازم برای تلفن های همراه استفاده نشود بالا بردن امنیت آن می باشد. چرا که هزینه های تلفن های همراه بسیار بالا است و باید حتما برای جلوگیری از خسارت های مالی جدی و بالا از لوازم های جانبی استفاده کرد و سلامت تلفن هوشمند خود را تضمین کرد. حتی توصیه می شود که اگر نمی توانید برای لوازم جانبی مخصوص موبایل های خود زیاد هزینه کنید از لوازم جانبی ارزان استفاده کنید وسعی نکنید که آنها را حتما تهیه کنید. این موضوع اهمیت لوازم ها جانبی را برای تلفن های همراه تاکید می کند.

 

 

 

 

1 نظر در “لوازم جانبی گوشی

  1. My brother recommended I might like this web site. He was totally right. This post actually made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *