تازه های اطلاعات

علت تعویض باتری آیفون چیست؟

تعویض باتری موبایل آیفون

علت تعویض باتری آیفون چیست؟

ما در این مقاله سعی داریم که به شما نحوه تعویض باتری موبایل آیفون مرحله به مرحله را آموزش دهیم  و توضیحات و اطلاعات دیگری که مرتبط با باتری موبایل ایفون هستند را خدمتتان ارائه دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با آنها آشنا شوید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

باتری و عملکرد آیفون

عملکرد و نحوه کار کرد  آیفون بسیار قوی است و کمتر دیده شده است که این گوشی ها به تعمیر بخورد. جالب است بدانید که آیفون به این گونه طراحی شده است که تجربه ایی  ساده و بسیار  آسان برای استفاده کردن از آن را به شما  ارائه می دهد که این به تنهایی  با ترکیباتی  از انواع فناوری ها و مهندسی های پیشرفته امکان پذیر می باشد.

همچنین یکی از حوزه های بسیار  مهم فناوری، انواع باتری و عملکرد آن است و این را هم باید بدانید که  باتری ها یک فناوری نسبتا  پیچیده ای دارند. ویژگی های مهم در  تمام  باتری ها این است که اکثر باتری ها  قابل شارژ هستند و  طول عمر آنها اغلب محدود  است. حال اگر باتری به موقع تعویض نشود می تواند در عملکرد گوشی مشکل ایجاد کند به همین دلیل باید در صورت وجود هرگونه مشکلی سریعا تعمیر شود.  به عبارتی دیگر باید برای اینکه گوشی با کیفیتی داشته باشید به عمر باتری گوشی خود توجه نمایید.

تعویض باتری موبایل آیفون

چرا ما باید باتری موبایل  آیفون  خود را تعویض نماییم؟

همیشه اولین و  مهمترین سوالی که در ذهن افراد ایجاد می شود این است که چه لزومی دارد که باتری موبایل خود را تعویض نماییم و آیا این امر الزامی است؟ برای گرفتن این نوع سوالات می توانید  تا انتهای  این مقاله همراه ما باشید تا با آنها آشنا شوید و پاسخ های خود را دریافت نمایید .

بهترین و جدیدترین باتری هایی که در هر نوع گوشی به کار میرود باتری های لیتیوم یونی است و برای هر نوع گوشی مانند آیفون ، اندروید و ویندوز فون ها قابل استفاده می باشد . این باتری مزایای بسیار زیادی را دارد ولی بعد از مدت طولانی به تدریج باعث کاهش یافتن شارژ دهی می شود و همچنین احتمالا متوجه این قضیه شده اید که گوشی هایی را که خریداری می کنید روز و هفته اول نسبت به ماه و سال های اولش دچار تغییراتی شده است و مانند اولش نیست .  از این رو اگر در زمینه تعمیرات موبایل فعال هستید یا قصد دارید باتری گوشی آیفون خود را تعویض نمایید با تعویض باتری موبایل ایفون مرحله به مرحله همراه شوید.

علل های اصلی افت کیفیت باتری گوشی ها

افت تدریجی کیفیت اصلی  باتری موبایل ها  یک امر کاملا طبیعی و ناگهانی  است، یعنی این که  شما نمی‌توانید گوشی ایی را  خریداری کنید که باتری آن با گذشت زمان   و یا با زدن به شارژ دچار مشکلاتی در صحت کیفیت باتری موبایل نظر نشود . اما شما باید به یک نکته بسیار مهم توجه بسیار کنید ، آن نکته این است اصلا و به هیچ عنوان نگذارید گوشی شما داغ شود گرما به شدت به موبایل آسیب می زند و به عملکرد کیفیت آن صدمه می زند و همچنین این را هم باید بگویم که هرچه گرما بیشتر باشد گرما شدت آسیب و صدمه زدن به موبایل هم بیشتر می شود .

 

 تعویض باتری موبایل آیفون

نکات مهم در زمان تعویض باتری

با توجه به این نکات مهم توصیه می‌کنیم که  یک  موضوع را حتما جدی و مهم  بگیرید.  این نکته کار و یا بازی  کردن با گوشی در حین شارژ شدن  می باشد . این امر صرفا سبب می‌شود که گرمایی که توسط قطعات  تولید می شود  به  حداکثر برسد و فشار بسیار  زیادی به باتری گوشی مورد نظر شما  وارد می  شود و این امر منجر به  داغ شدن موبایل می کند و این اتفاق صدمه بسیار بزرگی را به گوشی شما و همچنین باتری آن می رساند و همچنین مهم ترین عامل صدمه زدن به انواع گوشی گرما آن است  .

یکی از نکات دیگر که حتما باید به آن توجه کنید این است که گرما می تواند باعث انفجار گوشی شما می شود پس حتما حواستان  باشد که در حین شارژ شدن موبایل با آن کار نکنید و همچنین در مواقع دیگر اگر شاهد گرما گوشی تان شدید حتما آن را کنار بگذارید تا باعث بروز مشکلاتی نشود  در قسمت های بعد به شما اطلاعاتی دیگر و نحوه تعویض باتری موبایل های آیفون را خواهیم گفت پس همراه ما باشید.

 چگونه متوجه شویم که باتری موبایل ایفون نیاز به تعویض دارد ؟

حتما تا کنون با خواندن این مقاله متوجه شده اید که چه زمانی برای تعویض باتری موبایل آیفون مناسب است. بهترین زمان  موقعی است که باتری گوشی شما به سرعت و خیلی زود شارژ خالی می کند و زود به زود شارژ خالی می کند و مجبوریم آن را سریع به شارژ بزنیم .

 تعویض باتری موبایل آیفون

نحوه تعویض باتری موبایل ایفون مرحله به مرحله

گوشی هایی که  قدیمی تر بودند متشکل  از سبک خاصی از  طراحی  برخوردار بودند که کاربر و افراد مختلف می تواند  با جدا نمودن  قاب پشتی  گوشی بدون احتیاج  به هیچ نوع ابزار خاصی یا حتی بدون مراجعه به  تعمیرکار می‌توانست به راحتی  باطری موبایل مورد نظر خود را از آن خارج کند  و یک باتری جدید تر  را نیز در آن قسمت  نصب نماید اما امروزه با توجه به سبک طراحی گوشی های جدید تر این راحتی  را به شما نمی دهد چون تقریبا اکثر گوشی های آیفون و جدید دیگر که به دنیای امروزه راه پیدا کرده اند ساخته شده از بدنه ایی یکپارچه هستند و نمی توان آن از قالبش  به راحتی جدا کرد  و باید مراحل منظم و حساسی را طی کنیم تا بتوانیم قاب پشتی این نوع گوشی ها را جدا کنیم و باید با ابزارآلات دقیق و درستی استفاده کنیم تا به قطعه های دیگر موبایل آسیب و صدمه خاصی نرسانیم .

پس در نتیجه  تعویض کردن  باتری موبایل هایی که جدیدا به دنیای امروزی عرضه شده است و به عبارتی دیگر جدید تر هستند باید حتما به دست یک تعمیرگاه با سابقه و با تجربه صورت گیرد تا عواملی مانند بی تجربگی و…. به گوشی تان آسیب و صدمه نزند و به این هم توجه داشته باشید که خودتان به انجام این کار نیستید و حتما نیاز به یک تعمیرکار خوب و با تجربه بسیار دارید .

با توجه به عملکرد و نحوه کارکرد انواع باتری های لیتیومی  و انواع باطری های  پلیمری گوشی های امروزی   که در بین افراد و اشخاص  بسیار رایج است  درخواست برای تعویض باتری انواع  گوشی ها بسیار بالا رفته  و اکثرا  در تمام  روز ها چندین کاربر  برای تعویض باتری موبایل خود و یا تعمیر آن به برخی از تعمیرگاه ها و تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه می کنند . یکی دیگر از ترمینال تعمیر اسمارت فون  ها است که  تعمیر یا تعویض باتری اسمارت فون ها بسیار رایج  در بین افراد شده است و به عنوان یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی معروف است .

جهت خرید باتری اورجینال و دارای گارنتی ار جاست جانبی کمک بگیرید.

 

تعویض باتری آیفون

 

 

دیدگاهی در مورد “علت تعویض باتری آیفون چیست؟

  1. Thanks for the good article, I hope you continue to work as well.Спаситель на продажу

  2. Herman Turner گفت:

    Thank you for the good writeup It in fact was a amusement account it Look advanced to far added agreeable from you However how could we communicate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *